zaterdag 23 juli 2011

Dat er Licht weze. En ik scheidde het licht van de duisternis

Er is licht aan het eind van de tunnel. Ik heb weer meer tijd om mij met de Abib bezig te houden. Er komt een filiaal bij. Volgens de nieuwe nomenclatura is het een A+-statuut. A omdat de bewoner van het pand een deel van mijn collectie overneemt ter bewaring. En die + is omdat hij mijn classificatie overneemt.
Hiep hiep hoeraaa voor de immer goedlachse Jan Vandewalle.
Mocht het u interesseren: u kunt ook het B-statuut aanvragen. Dan maakt UW collectie deel uit van de superAbib in wording. Daar zijn verder geen verplichtingen aan verbonden. Mijn eerste bedoeling is de grootste virtuele collectie samen te stellen. De grootste van zuid-Westvlaanderen om te beginnen. Maar ik zie verder.
Intussen pleegde ik een nieuwe tekst (voor de cursus muziekgeschiedenis) met als titel: "We luisteren met ons brein: herkennen, herinneren en appreciëren van muziek). U kunt deze tekst digitaal bekomen aan geringe voorwaarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten