dinsdag 31 oktober 2017

Van den Duits

Ik vraag me al lang af of  de mensen sowieso ergens in geïnteresseerd zijn. Neem nu Wereldoorlog II.
Soms kom je ze tegen. De verzamelaars, de kenners, enz. Maar ik ken geen enkele persoonlijk.
Het zou toch interessant zijn als ik dat deel van mijn collectie zou kunnen uitbesteden aan een gepassioneerde amateur-expert. Hij (of zij) mag zich eventueel nog beperken tot 1 bepaald aspect van WO II.
Maar het loopt anders. Er zijn de lovers en belovers. Of ze zijn alleen geïnteresseerd in dat ene stomme boekje.
Maar meewerken aan iets in een breder kader, ho maar...
Een bewaarbeleid uitbouwen...Wablief ?

Toch even proeven? Een boekje met kartoens uit den tijd van Dolfje hemzelf, getekend door de rus Boris Efimov. Tja, zijn naam eindigt op mof, maar hij was het niet.
Dit moet vernietigd worden, zegt onze samenleving. Waarom ??
Geen argumenten !!! Raus damit !!!
...Nu mag de volgende lover en belover aantreden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten